czwartek, 28 kwietnia 2016

Rozdział4-Powrót do przeszłości części l

Hej tu ja i nowy rozdział.Tam tam dedykuje go moim kochanym kluską czyli:Madzi,Klaudii,Asi(zdrowej) i Oli dziewczyny jesteście najlepsze.


*Lena*
Klika dni temu przywitałm Walię i nowe życie.Szkołę która jest genialna kocham śpiewać i grać na instrumentach.Poznałam nowych przyjaciół Leo,Charliego i Mateusza.Z Rose spędzam więc czasu niż kiedyś.No ok wszystko jest super,ale nie do końca.Tego nie mogę wam powiedzieć.To na tyle w tym poście Czejść wszystkim.
***********************************
Właśnie wyłączyłam laptopa i skończyłam pisać prolog którego nie dodałam tylko go pozmieniałam.Siedzałam tak na parapecie w nowym domu przy parku.Leo i Mati są,na jakieś rozmowie w kawiarni a,Charli uczy się fizy.Tak siedzałam z Rose gdy w parowali Leo i Mateusz.
-Ej spokojnie-Zaczęła Rose
-My jesteśmy spokojni-Obydwoje zaprzeczyli blondynce.
-No jakoś nie bardzo.
-No mówcie o co chodzi-W końcu coś powiedziałam.Już mieli powiedzieć gdy zacząć wybirowac mój telefon.Myślałam że,to od Charliego ,ale to jednak był on lub ona.
*Nieznany*
Suko dzisiaj w parku masz być sama bo jak nie to pożałujesz kurwa mać(Ostrzenie od autorki dzieci proszę omijać takie coś albo nie czytać dziękuję za uwagę była z wami Manuela)Teraz marsz już rozumiesz?!
*lena*
Ale,ja...już biegnę.
Nic już nie odpisał oni o czymś rozmawali chyba o Charlim że,jest chory i takie tam.Wybiegałam jak najszybciej się dało zaczesując za tym drzwi.Gdy byłam już w parku zobaczyłam jego.Donatan Spalkrela dręczyciela z mojego dzieciństwa mojego dręczyciela.


Hello dzisiaj się rozpisze,ale nie obiecuje że,będę zachowywała czy jak to się zwie uwagę na znaki interpukcyjne za co przepraszam.Więc po pierwsze nie spodziewałam się że,będzie już 400 ileś wyświetleń no wiem głupia jestem że,się z tylu wyświetleń cieszę no jakoś tak już mam z całego serca jeszcze raz wam dziękuję.Teraz no chciałam juz przeprosić że,te rozdziały nie są,długie ani takie strasznie ciekawiące za będy też przepraszam.No jakoś nie mam do 5 rozdziału pomysł jakoś tak no ,ale proszę daje je wam a,raczej je pisze.
Chciałam jeszcze powiedzieć że,główną bohaterką jest Lena i będzie jej najwięcej no i Leo ,Rose też jest dużo.Obiecuję że,Charliego i Mateusz będzie więcej po 8 rozdziale a,na razie będą tylko perwsktywy ze strony Leny i może czasem Leo lub Rose to się zmieni spokojnie.No to dowieźliście się trochę o Lenie no ,ale tylko o niej cicho buzia nakładkę.To tyle jeszcze raz dziękuję że,jesteście no to Besos<3Była z wami Mela.
"A,one to co z nowy tu japierdole"-M.
"Niby magii na świecie nie ma rozeprzyj się ona jest wszędzie"
No co?Musiałem ten pierwszy jest taki trochę ni z tąd ni z to wąd a,ten drugi jest ode mnie też tak od tak bo mogę.Jeszcze raz Besos























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz