poniedziałek, 23 maja 2016

Rozdział 1-nowa ja

pierwsza dedykacja wędruje do pewnej osobki czyli do.......... Gary jeśli mnie w ogóle pamiętasz.

Pamiętam jak pierwszy raz cię ujrzałem. było to dość nie dawno. Pamiętam jak pierwszy raz do mnie podeszłaś. Pamiętam jak pierwszy raz cię ujrzałem byłaś tak zagubiona. Pamietam jak się zmieniłaś. Pamietam jak cie zostawiłem kiedy ty mnie potrzebowalaś. Pamietam jak cie porzucilem. Pamiętam wszystko skarbie.........
KARLA
Dziś niby taki zwykły dzień, ale nie dla mnie. Dzisaj jest dzień gdy biorą gumkę myszkę i zmywaja me marzenia wycieraja napisy.A,on on sie gapi jak zawsze. Biorą buta i mnie nim rzucają. biorą pod ścianę.
A,dlaczego? Szerze to nie wiem. Wiem tylko to że, dlatego nie wiem tak po prostu kto wie.

dlaczego się na niej uwzieli?
dlatego że nie wiedzą jak jest.
Ta miała litera sugeruję jedną rzeczy.
krala jest inna od innych jest wyjątkowa.
kiedyś z nią często rozmawiałem miałem z nią zdjęcie nie pisałem z tobą byłem z nią.
KARLA
Kiedyś też miałam kogoś. ale on znikną porzucił mnie. Niby jest, ale go nie ma to było z nim z tobą zacząłem pisać.Mam z nim zdjęcie czekaj pokaże ci jej.

Czekałem kilka minut kiedy dziewczyna wysłała mi zdjęcie.

popatrzyłem się na te zdjęcie.To była Karla i ja?!Ja pisałem z Karla.
ale ona o tym nie wie.


1 komentarz:

  1. Kochanie pamiętam Cię! Byłam w górach i w ogóle nie miałam dostępu do internetu dlatego wcześniej nie widziałem tego posta. Zapowiada się bbbardzo ciekawie. Czekam na next.
    Wenki

    OdpowiedzUsuń